• काठमाडौं : सत्तापक्षीय नेताले गुठीलाई सामन्तवादको अवशेष भनिरहेका बेला सम्पदाविद्ले भने यो साम्यवादको निशानी भएको बताएका छन् । गुठी सामन्तवादको अवशेष नभई वैदिक साम्यवादबाट जन्मिएको संस्कृतिविद् डा. गोविन्द टन्डनको भनाइ छ ।

    ‘गुठी राज्यले दिएको होइन, दाताले सम्पदा, संस्कृति जोगाउन दिएको चिज हो’, उनले भने, ‘यो कुनै सामन्तवादको अवशेष होइन । साम्यवादबाट जन्मिएको हो ।’ राष्ट्रको गौरवका रूपमा रहेको गुठीलाई सरकारले जोगाउनुपर्ने उनले बताए । ‘सम्पदा राष्ट्रको गौरव हो । राष्ट्रको स्वतन्त्र अस्तित्वको पहिचान गराउने कुरा हो’, उनले भने, यसलाई जोगाउनुपर्छ । यसमा खलल पु¥याइयो भने संस्कृति लोप हुन्छ । यो जग्गाजमिन वा भोगको विषय मात्र होइन । कला, संस्कृति, परम्परा र धर्मको समग्र रूप हो । राष्ट्रको पहिचान हो ।’ कानुन बनाएर गुठी मास्ने काममा सरकार लागेको उनको आरोप छ । ‘देउता बोल्दैन, हामीले बोलिदिएको मात्रै हो’, उनले भने ।

    गुठीसम्बन्धी कानुनलाई एकीकरण र संशोधन गर्न बनेको विधेयक २०७५ को चर्को विरोध भइरहेको छ । विधेयकको दफा ५३ मा गुठीको जग्गा रैतानी नम्बरी कायम गरी व्यक्तिका नाममा लैजाने व्यवस्था प्रस्तावित छ । दफा ५६ मा गुठी अधीनस्थ जग्गाको मोहियानी हक कायम गरिने व्यवस्था छ । यसमै मोहीले आधा जग्गा प्राप्त गर्ने व्यवस्था बर्खिलाप मोहीले न्यूनतम मूल्यको २५ प्रतिशत तिरे सबै जग्गा व्यक्तिका नाममा कायम हुने व्यवस्थासमेत छ । विवादित विषयमा सरकार लचिलो भए पनि आन्दोलनकारी टसमस भएका छैनन् ।

    सम्पदा बचाउ अभियानका संयोजक गणपतिलाल श्रेष्ठले विधेयक खारेज नभएसम्म आन्दोलन नरोकिने बताए । सरकार आन्दोलन भाँड्न प्रयासरत रहेकोतर्फ आफूहरू सचेत रहेको उनले सुनाए । ‘भूमि र सभ्यताको कुरा छ, किसानको कुरा पनि सम्बोधन गर्नुपर्छ’, उनले भने, ‘पहिला विधेयक खारेज गरौं अनि अझ राम्रो कानुन बनाऔं । तीन करोड नेपालीको सभ्यताको रक्षा गरौं ।’ विधेयक पक्षधरले थारूलाई भ्रममा पार्न खोजेको उनले बताए ।

    गुठी संस्थानका अध्यक्ष मीनराज चौधरीले मस्यौदा गरेभन्दा फरक विधेयक आएको बताए । दफा ५३ र ५६ ले गुठीको अस्तिस्व समाप्त पार्ने दाबी उनले गरे । यो विधेयकले किसानको समस्या समाधान नहुने उनको जिकिर छ ।

    संस्कृतिविद् टन्डनले काठमाडौं र बाहिरका गुठीको अवस्था फरक रहेको बताए । उनका अनुसार देशभर राज र निजी गरी दुई किसिमका गुठी छन् । राज नै अमानत र छुट गुठी छन् । उनले भने, ‘दाताले जात्रा, मेला, पर्वपूजा सञ्चालन गर्न दिएको चलअचल सम्पत्ति गुठी हो । सभ्यता र संस्कारको संरक्षण गर्न पुर्खाले मठमन्दिर, धर्मशाला, पाटीपौवा, बाटोघाटो, हिटी, धारा, कुवा, स्थापना गर्न परोपकारी भावनाले जग्गाजमिन, सम्पत्ति छुट्याइदिएका थिए ।’

सम्वन्धित समाचार

प्रधानमन्त्री केपी शर्मा ओलीको ध्यान मध्यावधि निर्वाचनतर्फ केन्द्रित भएको छ । सरकार परिवर्तन गर्न दलहरुबीच सहमत…

काठमाडौं। प्रधानमन्त्री केपी शर्मा ओलीले व्यापक जिम्मेवारी हेरफेरसहित मन्त्रिपरिषद् विस्तार गरेका छन्। शुक्रबार…

१० पौष, उर्लाबारी । मोरङको उर्लाबारीमा उल्लेख्य युवाहरु नेपाली कांग्रेसमा पार्टी प्रवेश गरेका छन् । नेपाल त…

काठमाडौं । ब्लड क्यान्सरबाट पीडित १६ बर्षीया धनलक्ष्मी दर्नाललाई माउण्ट एभरेष्ट ‘सेवा समाज नेपालले आर्थिक सहय…